Verslo sprendimai

Rezervacijų planavimo įrankis

Skambučiai, neaiškūs sąrašai, persikeliantys susitikimai ir pamiršti laikai kainuoja.

Valdykite laiką paprastai

Paslaugų teikėjams dažnai tenka susidurti su tuo pačiu klausimu – kaip patogiai priimti registracijas į edukacijas, susitikimus internetu ir išlaikyti tvarką. Skambučiai, neaiškūs sąrašai, persikeliantys susitikimai ir pamiršti laikai kainuoja ne tik nervus, bet ir prarastus klientus.

Mūsų rezervacijų planavimo įrankis išsprendžia šią problemą. Jis leidžia greitai pradėti priimti klientų registracijas internetu ir valdyti laiką automatiškai, be papildomų darbuotojų ar sudėtingų sistemų.

Nauda jūsų verslui

Padeda aptarnauti daugiau klientų

Rezervacijų planavimo įrankis ne tik tvarko laiką, bet ir keičia, kaip veikia jūsų verslas kasdien. Automatizuota sistema sumažina rankinį darbą ir klaidų tikimybę, o aiškus kalendorius padeda užtikrinti, kad kiekviena valanda būtų išnaudota maksimaliai.

Įrankis leidžia nustatyti paslaugų tipus, trukmę ir kainas, todėl klientai mato tikslią informaciją prieš rezervuodami. Integruoti atsiskaitymai internetu suteikia galimybę rinkti apmokėjimus iš karto, o automatiniai kvitai ir sąskaitos taupo buhalterijos laiką.

Kiekvienas rezervuotas susitikimas automatiškai sinchronizuojamas su jūsų „Google“ ar „Outlook“ kalendoriumi, todėl išvengiama dubliavimosi ir klaidų. Darbuotojai gali matyti savo grafiką realiuoju laiku, gauti priminimus ir valdyti laiką be papildomo koordinavimo.

Rezervacijų įrankio funkcijos

Daugiau užsakymų, mažiau prarasto laiko

+35 %

Vidutiniškai daugiau rezervacijų per pirmas 4 savaites, kai rezervacija perkeliama į internetą.

-40 %

Mažiau neatvykimų dėl automatinių priminimų ir paprasto laikų perkėlimo.

+25 %

Didesnis klientų pasitenkinimas dėl patogios registracijos ir aiškių laikų realiuoju laiku.

DUK

Dažniausiai užduodami klausimai apie nuotolinių konsultacijų sistemą

Įprastai diegimas užtrunka 2–3 dienas. Įrankis pritaikomas jūsų paslaugoms, darbo laikui ir svetainės dizainui. Po trumpo apmokymo komanda gali iš karto pradėti naudoti sistemą be papildomų mokymosi etapų ar techninių žinių.

Taip. Galite sukurti kelias paslaugas su skirtinga trukme ir kainomis bei priskirti jas konkretiems darbuotojams. Kiekvienas komandos narys mato tik savo grafiką, o administratorius – bendrą užimtumą. Tai leidžia aiškiai planuoti resursus ir išvengti klaidų tvarkaraštyje.

Taip. Įrankis palaiko apmokėjimus per korteles, „Stripe“, „PayPal“ ar vietinius sprendimus. Galite nustatyti užstatus, pilną apmokėjimą iš anksto arba atsiskaitymą po paslaugos. Automatiniai kvitai ir sąskaitos sumažina administracinį darbą ir užtikrina pastovų pinigų srautą.

Visiškai. Įrankis pritaikomas pagal jūsų paslaugas, žingsnius ir darbo laiką. Dizainas suderinamas su jūsų svetaine, o korekcijos atliekamos pagal realius darbo procesus – nuo paslaugų pavadinimų iki kalbos ir valiutos. Nereikia keisti įmonės darbo logikos – sistema prisitaiko prie jūsų.

Įrankis siunčia automatinius el. laiškų ir SMS priminimus klientams ir darbuotojams. Klientas gali pats perkelti laiką per paprastą nuorodą, todėl išvengiama tuščių valandų. Praktika rodo, kad tokia sistema sumažina neatvykimus iki 40 % ir padeda išlaikyti stabilų grafiką.

Gaukite daugiau vertės savo rinkoje