Verslo sprendimai

Nuotolinių konsultacijų platforma

Pradėkite konsultuoti greičiau, lengviau ir profesionaliai – iš bet kurios vietos.

Jums reikia sprendimo, kuris veikia

Skambučiai. Susirašinėjimai. Perplanuoti susitikimai. Pamiršti laikai.
Tai vis dar kasdienybė daugelyje įstaigų ir verslų.

Bet yra paprastesnis būdas.
Nuotolinių konsultacijų platforma padeda jums dirbti aiškiai, greitai ir patogiai – tiek jums, tiek klientui.

Daugiau klientų ir mažiau chaoso

Prarandami klientai, kai jie jūsų nepasiekia laiku

Kai klientai negali greitai gauti atsakymo – jie renkasi kitus.
Jeigu skambina per pietus ir gauna automatinį atsakiklį – ieško paslaugų kitur. Jei nori patarimo vakare – suranda tuos, kurie konsultuoja nuotoliu.
Jeigu keliauja dvi valandas vien dėl 30 minučių pokalbio – kitą kartą tiesiog pasirinks arčiau.

Tuo metu jūsų konkurentai, kurie jau turi nuotolinę prieigą, laimi – ne dėl paslaugos kokybės, o dėl prieinamumo.

Mūsų sukurta platforma leidžia jums konsultuoti nuotoliniu būdu 24/7 – profesionaliai, saugiai ir automatiškai.
Jūs tampate prieinami tada, kai klientams to labiausiai reikia – be jokio papildomo streso jūsų komandai.

Konsultacijų įrankio naudojimas

Verslai laimi prieš konkurentus

Ką duoda nuotolinės konsultacijos?

73%

klientų renkasi paslaugų teikėjus, kurie siūlo nuotolines konsultacijas

45%

mažiau neatvykimų – nes klientams paprasta prisijungti

65%

didesnis pasitenkinimas – nes žmonės jaučiasi išgirsti ir aptarnauti greičiau

DUK

Dažniausiai užduodami klausimai apie nuotolinių konsultacijų sistemą

Dažniausiai viską įdiegiame per 1–3 savaites.
Sujungiame vaizdo konsultacijas, klientų zoną ir rezervacijų kalendorių į jūsų svetainę. Po apmokymų jūsų komanda gali iš karto pradėti priimti klientus nuotoliu.

Galite pasirinkti jums patogiausią būdą:
– Mokėjimas iš anksto rezervuojant laiką
– Atsiskaitymas po konsultacijos
– Reguliarūs mokėjimai, jei teikiate tęstines paslaugas

Mokėjimai vykdomi tiesiog per svetainę. Klientai gauna sąskaitą arba kvitą automatiškai.

Pateikiame pagrindines instrukcijas, kurios padeda išspręsti dažniausias situacijas (pvz., perkrauti naršyklę, patikrinti kamerą, pasirinkti kitą įrenginį).
Didžioji dalis problemų išsprendžiama per kelias minutes. Norintiems – galima naudoti „Zoom“ ar „Teams“, kurie dažnai būna klientams pažįstami.

Taip. Visi klientų duomenys šifruojami ir laikomi saugiai, pagal BDAR (GDPR) reikalavimus.
Prisijungimas vyksta per saugią sistemą, o visi pokalbiai ir dokumentai yra apsaugoti.

Taip. Platforma lengvai jungiama su:
– Kalendoriais („Google“, „Outlook“)
– El. paštu, buhalterinėmis programomis
– CRM, sąskaitų ar mokėjimų sistemomis

Jei kažką jau naudojate – tikėtina, kad galėsime tai sujungti.

Sistema automatiškai siunčia priminimus el. paštu.
Jei vis tiek neateina – klientui siunčiama nuoroda perplanuoti laiką.
Jūs valdote savo taisykles: galite nustatyti, kiek kartų leidžiate perkelti, ar taikysite mokestį už neatvykimą.

Ne. Platforma valdoma per paprastą administravimo skydelį, kaip ir jūsų svetainė.
Mes jus apmokome: kaip matyti laikus, bendrauti su klientais, peržiūrėti užklausas.
Atnaujinimai ir priežiūra atliekami automatiškai – jums nereikės rūpintis technika.

Gaukite daugiau vertės savo rinkoje