Greitesnis prieiga prie pagalbos

Lietuvos sostinės centre, kur senovinės grindinio akmenys susitinka su šiuolaikiniais iššūkiais, stovi įstaiga, skirta labiausiai pažeidžiamiems žmonėms. Vilniaus miesto krizės centras yra pagalbos linija tiems, kurie susiduria su smurtu šeimoje, benamyste, psichologine trauma ir šeimos iširimu. Kai krizė ištinka 3 val. nakties, biurokratinės sistemos neveikia. BMCentrics bendradarbiauja su šia svarbia savivaldybės tarnyba, siekdama transformuoti kritinę socialinės paramos infrastruktūrą strateginėmis skaitmeninėmis inovacijomis.

Tema: Technologijos žmogiškosioms krizėms

Vilniaus miesto krizės centras yra visapusiška pagalbos priemonė asmenims ir šeimoms, patyrusiems sunkią socialinę krizę. 1995 m. Vilniaus miesto tarybos įsteigta savivaldybės biudžetinė įstaiga teikia 24 val. per parą skubią pagalbą iki 103 asmenims, intensyvią krizės intervencijos pagalbą, psichosocialinę pagalbą, laikiną socialinę priežiūrą ir būtinas socialinių įgūdžių ugdymo programas. Vytenio g. 45 veikiantis centras yra tiek skubios pagalbos prieglobstis, tiek ilgalaikio atsigavimo katalizatorius.

Daugiau nei reakcija į situaciją

EQUASS sertifikatas užtikrina paslaugų kokybės standartus, todėl centras sprendžia sudėtingas socialines problemas: smurto aukoms, ieškančioms saugumo, benamiams, kuriems reikia skubios prieglobsčio, šeimoms, patiriančioms krizę, ir žmonėms, susidūrusiems su psichologinėmis krizėmis. Centro misija apima ne tik pagrindinį apgyvendinimą, bet ir sąlygų, kuriomis būtų išsaugota žmogaus orumas, sudarymą, kad asmenys ir šeimos galėtų atkurti savo gyvenimą.

Socialinės krizės centrai visoje Europoje susidūrė su beprecedentėmis problemomis, kurias dar labiau sustiprino ekonominis neapibrėžtumas, socialinė izoliacija ir padidėjęs smurto artimoje aplinkoje lygis. Tradiciniai priėmimo procesai – skambučiai darbo valandomis, sudėtingi dokumentai, ilgos vertinimo procedūros – sukūrė kliūčių būtent tada, kai žmonės reikėjo skubios pagalbos. Vilniaus centro darbuotojai buvo užversti administracinėmis užduotimis, o krizės ištikti žmonės negalėjo gauti būtinų paslaugų.

Skaičiai

Poveikis žmonėms

BMCentrics krizėms pritaikytas požiūris leido pasiekti matomų paslaugų prieinamumo ir krizių intervencijos veiksmingumo pagerėjimų. Mūsų specializuoti sprendimai padėjo spręsti unikalias socialinių pagalbos tarnybų problemas, tuo pačiu užtikrinant aukščiausius privatumo, saugumo ir traumų informuotumo standartus.

74%

Prašymai dėl pagalbos ne darbo valandomis

145%

Sėkmingų krizės intervencijų užbaigimo rodikliai

38%

Tarpžinybinio koordinavimo efektyvumo didinimas

Krizėms reaguoti tinkamos technologijos

Supratusi, kad socialinės krizės darbas reikalauja absoliutaus konfidencialumo, greito prieinamumo ir į traumos poveikį atsižvelgiančių metodų, BMCentrics sukūrė specializuotus dizaino sprendimus, atitinkančius centro veiklos reikalavimus:
Informacijos 24/7 apie skubios pagalbos suteikimą krizės ištiktiems asmenims saugiai prašyti pagalbos ne darbo valandomis per kelis komunikacijos kanalus – internetines formas, saugias žinutes, balso įrašus – išlaikant anonimiškumą, kol bus užtikrintas saugumas.

Būdai: