Nuo didmeninės prekybos sudėtingumo iki visiško aiškumo klientams

LED apšvietimo rinkoje, kur techninės specifikacijos atitinka dizaino estetiką, o profesionalūs reikalavimai susikerta su vartotojų pageidavimais, skaitmeninės prekybos iššūkiai sparčiai daugėja. Gitoma – visapusiškas LED apšvietimo sprendimų tiekėjas, aptarnaujantis tiek didmeninę, tiek mažmeninę rinką – susidūrė su sudėtingu uždaviniu: savo platų produktų katalogą ir techninę kompetenciją paversti intuityvia internetine patirtimi, kuri būtų naudinga visiems – nuo profesionalių apšvietimo dizainerių iki stilingų šviestuvų ieškančių namų savininkų.

Tema: Šviesus elektroninis verslas

„Gitoma“ yra kompleksinių LED apšvietimo sprendimų įmonė, užsiimanti profesionalios įrangos didmenine prekyba, mažmenine prekyba buitine įranga, apšvietimo projektų įgyvendinimu ir dizaino konsultavimo paslaugomis.

El. komercijos iššūkiai

Pagrindinės skaitmeninės prekybos kliūtys buvo susijusios su didelio produktų sudėtingumo pateikimu vartotojams.

Elektroninės prekybos platforma sunkiai prisitaikė prie profesionalių pirkėjų, kuriems reikėjo techninių specifikacijų, didmeninių kainų ir prieigos prie B2B portalo, bei mažmeninių klientų, ieškančių įkvėpimo, konkrečioms patalpoms skirtų sprendimų ir galimybės lengvai palyginti produktus.

Nustatyti svarbiausi elektroninės komercijos trūkumai:

  • Visiems vartotojams vienoda svetainės navigacija tiek profesionalams, tiek mažmeniniam klientams
  • Produktų katalogo struktūra, neleidžianti lengvai rasti tūkstančius apšvietimo variantų
  • Vizualaus produktų pristatymo nebūvimas, demonstruojantis apšvietimo efektus ir kambarių pritaikymo galimybes
  • Mobiliesiems įrenginiams neoptimizuota pirkimo patirtis.

 

Skaičiai

Išmatuojami rezultatai

svetainės pertvarkymas ir vartotojų patirties optimizavimas leido pasiekti matomų rezultatų – padidėjo klientų aktyvumas, konversijos rodikliai ir užsakymų apdorojimo efektyvumas visose Gitoma klientų segmentuose.

+75%

Produktų paieškos efektyvumas

+95%

Mobiliojo apsipirkimo konversijos

Tvarus elektroninės komercijos augimo modelis

„Gitoma“ elektroninės komercijos transformacija rodo, kaip techninių produktų įmonės gali sėkmingai aptarnauti įvairias auditorijas, naudodamos apgalvotą vartotojo patirties dizainą ir strateginį technologijų diegimą. Kompleksinis požiūris į skaitmeninės komercijos optimizavimą leido veiksmingai pristatyti sudėtingus apšvietimo sprendimus ir tuo pačiu pasiekti matomų klientų įsitraukimo ir verslo rezultatų augimo.

Trumpai