Nuo produktų katalogo iki patirčių kelionės

Lietuvos konkurencingoje profesionalių grožio paslaugų rinkoje, kur salonų savininkai reikalauja aukščiausios kokybės įrangos, o išrankūs klientai ieško prabangios kosmetikos, skaitmeninis buvimas tampa lemiamu veiksniu kuriant pasitikėjimą ir skatinant pardavimus. „Allura“ – kompleksinių grožio sprendimų teikėja, specializuojasi profesionalios salonų įrangos, prabangios plaukų priežiūros ir aukščiausios kokybės kosmetikos srityse – susidūrė su iššūkiu savo plačią produktų žinias paversti patrauklia internetine patirtimi, kuri tiktų tiek profesionaliems grožio industrijos klientams.

About Profesionali grožio produktų prekyba

„Allura“ yra kompleksinių grožio sprendimų įmonė, kuri profesionalią salonų įrangos platinimą derina su prabangios kosmetikos mažmenine prekyba ir grožio pramonės patirtimi. Jos produktų asortimentą sudaro daugybė aukščiausios kokybės prekių ženklų, įskaitant „Diva Pro Styling“ profesionalią įrangą, „Christophe Robin“ prabangią plaukų priežiūros kosmetiką, „Delilah“ kosmetiką, „MKS eco“ natūralius produktus ir „Pietranera“ salonų baldus, taip pat specializuoti „LAETI“ ir „WetBrush“ aksesuarai.

Išmonės iššūkis

Pagrindinės skaitmeninės prekybos kliūtys buvo susijusios su labai skirtingų klientų segmentų aptarnavimu, išlaikant aukštą prekės ženklo poziciją.

Ankstesnė „Allura“ elektroninės prekybos platforma sunkiai prisitaikė prie profesionalių pirkėjų, kuriems reikėjo didmeninių kainų ir verslo sąskaitų valdymo, bei mažmeninių klientų, kurie ieškojo prabangos, informacijos apie produktus ir asmeninių grožio konsultacijų.

Navigacija tapo sudėtinga, kai klientai susidūrė su produktų iš įvairių kategorijų, pvz., profesionalios plaukų priežiūros įrangos, prabangių plaukų priežiūros priemonių, aukštos kokybės kosmetikos ir salonų baldų, be aiškaus kelio į sėkminga apsipirkimo pabaigą.

Svetainė nesugebėjo perteikti „Allura“ kompetencijos ir autoriteto grožio pramonėje, trūko įtikinamų prekės ženklo istorijų, pateisinančių didesne kainą, ir informatyvaus turinio apie tinkamą produktų naudojimą ir profesionalias technikas.

Skaičiai

Elektroninės komercijos tobulinimas

Strateginis svetainės pertvarkymas ir vartotojų patirties optimizavimas leido pasiekti matomų rezultatų – padidėjo klientų aktyvumas, konversijos rodikliai ir vidutinė užsakymų vertė visose Allura grožio rinkos segmentuose. Pertvarkymas padėjo įveikti išskirtinius prabangos grožio produktų elektroninės prekybos iššūkius, tuo pačiu išlaikant profesionalų patikimumą.

+95%

Lankytojų kiekis

+125%

Atradimo patirties gerinimas naudojant vizualinę prekybą

+80%

Šviečiamojo pobūdžio turinio kiekis dėl didesnės vertės prekių įsigyjimo

Aukščiausios kokybės grožio produktų elektroninė komercija

  • Prabangi vizualinė el.prekybos sistema:  produktų pateikimo būdai, demonstruojantys grožio rezultatus per aukštos kokybės fotografijas, prieš ir po procedūrų galerijas. Dizainas leidžia klientams suprasti produkto privalumus ir tinkamą naudojimą, tuo pačiu grožio specialistams pateikdama išsamias technines detales, įskaitant procedūrų protokolus ir profesionalias taikymo technikas, būtinas salonams.
  • Grožio švietimo centras: išsamus išteklių pateikimas, kurioje „Allura“ pristatoma kaip patikima grožio prekybos platforma, teikianti profesionalius mokymus, produktų naudojimo vadovus ir pramonės tendencijų analizę. Sistema  stiprina klientų pasitikėjimą ir parodo „Allura“ gilias pramonės žinias bei įsipareigojimą klientų sėkmei.
Įgyvendinta