- Evoliucija
Nuo techninės kompetencijos iki autoriteto internete
Konkurencingoje Europos pramonės rangos rinkoje vien techninės žinios negarantuoja verslo sėkmės. BSW Engineering – sparčiai auganti elektros ir šildymo, vėdinimo bei oro kondicionavimo rangovė, teikianti paslaugas dešimtyje Europos rinkų – suprato, kad jos sudėtingos inžinerinės galimybės neatsispindėjo stipria skaitmenine buvimu rinkoje ar veiksmingu klientų pritraukimu. Nepaisant to, kad įmonė įgyvendino daugiau nei 45 didelius projektus, įskaitant „Microsoft“ duomenų centrų ir „Volvo“ įrenginių montavimą, jos interneto svetainė nesugebėjo perteikti įmonės kompetencijų.

About Pramonės ranga
Bendrovės svetainė buvo nepatogi naudoti, joje buvo neaiškios žinutės ir nepakankamos potencialių klientų paieškos galimybės, todėl potencialūs klientai negalėjo susipažinti su bendrovės techninėmis galimybėmis.

Transformacijos iššūkis
Pagrindinės skaitmeninės rinkodaros kliūtys buvo pasenęs svetainės dizainas, kuris neatitiko didžiųjų pramonės klientų lūkesčių dėl profesionalumo, neaiški navigacijos struktūra, dėl kurios potencialiems klientams buvo sunku suprasti BSW teikiamas kompleksines paslaugas įvairiose inžinerijos srityse, prastas prisitaikymas prie mobiliųjų įrenginių, ribojantis svetainės prieinamumą statybos ir pramonės aplinkose, bei nepakankama turinio optimizacija, dėl kurios svetainė buvo mažai matoma paieškos sistemose pagal atitinkamus pramonės rangos raktinius žodžius.
Be to, svetainėje trūko įtikinamų projektų pavyzdžių, kurie galėtų parodyti BSW galimybes potencialiems klientams, nebuvo aiškių būdų, kaip pritraukti įvairių tipų klientus iš skirtingų Europos rinkų, ir nebuvo pateikta informacija apie unikalius BSW privalumus, įskaitant dėmesį aplinkos tvarumui ir veiklos galimybes keliose šalyse.
Įgyendita remiantis:
Skaičiai
Pertvarkymo poveikis
Svetainės pertvarkymas ir optimizavimas leido pasiekti matomų rezultatų – padidėjo matomumas internete, potencialių klientų skaičius ir klientų įsitraukimas visose BSW Europos rinkose. Pertvarkymas padėjo įveikti techninio B2B rinkodaros problemas, tuo pačiu išlaikant profesionalų patikimumą, kuris yra būtinas dideliems pramonės projektams įgyvendinti.
Organinės paieškos srauto augimas
Potencialių klientų generavimo augimas
Mobiliojo ryšio vartotojų įtrauktis