- Daugialypės kategorijos
Verslo efektyvumo evoliucija
Lietuvos konkurencingoje biuro reikmenų rinkoje, kur įmonės reikalauja kompleksinių sprendimų, o švietimo įstaigos – specializuotų produktų, skaitmeninis buvimas tampa lemiamu veiksniu, skiriančiu pagrindinius tiekėjus nuo patikimų partnerių. „Eurobiuras“ – kompleksinių biuro sprendimų teikėjas, aptarnaujantis įmones, mokyklas ir įstaigas visoje Lietuvoje – susidūrė su iššūkiu paversti savo platų produktų katalogą intuityvia internetine patirtimi, kuri padėtų klientams nuo paprasto reikmenų užsakymo iki visiško darbo vietos optimizavimo.

About Tiekiamų produktų katalogas produktyvumui
„Eurobiuras“ yra kompleksinių verslo sprendimų įmonė, siūlanti platų biuro reikmenų asortimentą, įrangą, baldus ir specializuotas paslaugas. Įsikūrusi Šilalėje, įmonė aptarnauja įvairius rinkos segmentus, įskaitant įmonių biurus, kuriems reikalinga viskas nuo pagrindinių kanceliarinių reikmenų iki konferencijų įrangos, bei švietimo įstaigas, kurioms reikalingi tiek mokymo reikmenys, tiek administracinė įranga, ir specializuotas įmones, ieškančias metalinių baldų, seifų ir saugumo sprendimų.

Elektroninės komercijos sudėtingumo iššūkis
Pagrindinės skaitmeninės prekybos kliūtys buvo susijusios su didelio produktų sudėtingumo organizavimu, atsižvelgiant į visiškai skirtingus klientų tipus ir naudojimo scenarijus. Esama „Eurobiuras“ elektroninės prekybos platforma sunkiai galėjo aptarnauti įmonių pirkimų vadybininkus, kuriems reikėjo didelių užsakymų ir sąskaitų tvarkymo, mokyklų administratorius, ieškančius mokymo priemonių, ir smulkių įmonių savininkus, ieškančius kompleksinių biuro sprendimų.
Klientams, kurie susidūrė su tūkstančiais produktų, pradedant paprastais segtuvais ir baigiant visiškai įrengtais konferencijų salėmis trūko veiksmingų filtravimo ir paieškos funkcijų tokiam įvairiam asortimentui, verslo klientams nebuvo pateikiama pakankamai informacijos apie didmenines kainas ir pirkimus, be to, nebuvo pateikiama informacija apie visapusiškas „Eurobiuras“ paslaugas, išskyrus paprastą produktų pardavimą.
Be to, asortimento pateikimas kėlė klientams painiavą dėl neaiškių pranešimų apie prekių vienetų atsargas, mobilioji versija nepalaikė verslo aplinkoje įprastų pirkimo sprendimų svetainėje, o atsiskaitymo procesas neatitiko įvairių verslo pirkimų reikalavimų, įskaitant sąskaitų išrašymą, pristatymo planavimą ir sąskaitų tvarkymą.
Sprendimai panaudoti
Rezultatai
Elektroninės komercijos efektyvumo didinimas
Strateginis svetainės pertvarkymas ir vartotojo patirties optimizavimas leido pasiekti matomų rezultatų klientų navigacijos efektyvumo, užsakymų apdorojimo ir verslo sąskaitų naudojimo srityse įvairiuose „Eurobiuras“ rinkos segmentuose. Pertvarkymas padėjo išspręsti unikalias daugiakategorės B2B elektroninės komercijos problemas, tuo pačiu išlaikant visapusišką prieigą prie atsargų, kuri yra būtina norint teikti išsamius bi
Produktų paieškos efektyvumo didinimas gerinant kategorijų organizavimą
Verslo klientų sąskaitų aktyvumas ir didelių užsakymų atsiradimas
Mobiliojo komercijos konversijos didinimas verslo pirkimams
Rimta platforma, verslo procesams suvaldyti paprastai
Skaitmeninė transformacija padėjo Eurobiuras patenkinti sudėtingus įvairių klientų kategorijų reikalavimus, integruojant navigacijos ir verslo funkcionalumo sprendimus:
- Pažangi valdymo sistema: produktų organizavimo sistema, leidžianti klientams rasti tinkamus sprendimus ir verslui pritaikytomis navigacijos priemonėmis, įskaitant visą biuro įrangą, švietimo įstaigų reikmenis, konferencijų salių sprendimus ir specializuotus verslo poreikius.
- Verslo sąskaitų optimizavimo platforma: pažangus B2B sprendimas, teikiantis verslo klientams specializuotas kainodaros, sąskaitų valdymo, pirkimų įrankius. Platforma pritaikyta numatytiems verslo pirkimų procesams, įskaitant patvirtinimo darbo eigą, pristatymo planavimą ir sąskaitų išrašymo reikalavimus, tuo pačiu užtikrinant paprastą užsakymų pateikimo procesą mažesnėms įmonėms.
- Verslo portalo naudojimas smarkiai išaugo
- Vidutinė užsakymų vertė padidėjo, nes klientai atrado papildomus produktus.
- Mažos įmonės klientai atrado papildomas paslaugas
- Klientų išlaikymo rodikliai pagerėjo